Regulamin rezerwacji

W celu uniknięcia nieporozumień oraz w trosce o zapewnienia wygodnego oraz bezpiecznego wypoczynku, prosimy o zapoznanie się z poniższymi regulaminami określającymi podstawowe zasady i warunki pobytu w obiekcie Hyttee

Przedmiotem regulacji są w szczególności zasady i warunki rezerwacji, zasady i warunki pobytu, zasady gromadzenia i przetwarzania Państwa danych osobowych.

Dokonanie rezerwacji jest równoznaczne z zapoznaniem się oraz akceptacją postanowień poniższych regulaminów i zasad, stanowiących integralną część umowy najmu, do której dochodzi w ramach potwierdzonej rezerwacji, stąd prosimy o ich lekturę.

W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z nami

1.

Regulamin rezerwacji i pobytu w obiekcie

  1. Postanowienia ogólne:
    1. Niniejszy regulamin określa zasady pobytu, zasady świadczenia usług dodatkowych oraz warunki, na których można dokonać rezerwacji pobytu w domkach dostępnych w ramach infrastruktury obiektu pod nazwą „Hyttee”, zlokalizowanego we wsi Janowiec – Gmina Bardo
    2. Obiekt Hyttee pozostaje pod zarządem Marlena Kilian (Ożary 129a 57-230 Kamieniec Ząbkowicki, NIP: 8871760422, REGON: 363893436).
    3. Regulamin obowiązuje wszystkie osoby dokonujące rezerwacji lub przebywające na terenie obiektu Hyttee. Dokonanie rezerwacji jest równoznaczne z zapoznaniem oraz akceptacją postanowień niniejszego regulaminu, stanowiącego integralną część umowy najmu, do której dochodzi w ramach potwierdzonej rezerwacji. Osoba dokonująca rezerwacji zobowiązana jest zapewnić przestrzeganie regulaminu przez osoby trzecie, które będą korzystać w ramach rezerwacji z obiektu Hyttee.
    4. Treść regulaminu została zamieszona przez obiekt Hyttee na oficjalnej stronie internetowej obiektu pod adresem www.hyttee.pl w sposób, który umożliwia pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie treści regulaminu za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługuje się obiekt Hyttee
  2. Rezerwacja pobytu i płatność:
    1. Obiekt Hyttee przyjmuje rezerwacje dokonane poprzez:
      1. Zautomatyzowany system rezerwacji na stronie internetowej obiektu Hyttee, dostępny pod adresem https://www.hyttee.pl/rezerwacja/?hotresevent=hotres_step1
      2. Złożenie rezerwacji drogą elektroniczną (e-mail),
      3. Za pośrednictwem portalu www.slowhop.com
    2. Rezerwacji poprzez zautomatyzowany system rezerwacji na stronie internetowej obiektu Hyttee, o której mowa w pkt 2.1 ppkt. 1) dokonuje się poprzez wykonanie zleconych przez automatyczny system rezerwacyjny czynności, wypełnienie formularza rejestracyjnego oraz dokonanie wymaganej płatności zadatku (przedpłaty). Płatności realizowane są bezpośrednio w trakcie procesu rezerwacji online. Dokonanie płatności zadatku (przedpłaty) jest warunkiem jej potwierdzenia, o czym Gość zostaje poinformowany. Rezerwacja gwarantowana uważana jest za dokonaną wyłącznie po dokonaniu przedpłaty (zadatku). Zasady i sposób działania systemu automatycznej rezerwacji określa zewnętrzny dostawca usług w ramach funkcjonalności i dostępnego regulaminu systemu.
    3. Rezerwacja poza zautomatyzowanym systemem rezerwacji na stronie internetowej obiektu Hyttee dostępna pod adresem www.hyttee.pl, następuję w dwóch etapach:
      1. Rezerwacja wstępna, której można dokonać telefonicznie, lub za pośrednictwem e-mail. Przy rezerwacji wstępnej należy wskazać dane Gościa oraz dane kontaktowe umożliwiające kontakt w celu przyjęcia rezerwacji przez obsługę obiektu Hyttee, a także określić co najmniej nr rezerwowanego domku, rezerwowany termin pobytu oraz liczbę osób objętych rezerwacją. Rezerwacja wstępna następuje po potwierdzeniu dostępności domku i jego ceny jednostkowej (cena za dobę hotelową lub cena łączna) wraz z jednoznaczną deklaracją chęci wynajmu, a w tym określeniem ważności oferty i wysokości wymaganego zadatku (przedpłaty) za rezerwowany pobyt. Rezerwacja wstępna zachowuje ważności przez okres 48 godzin od daty potwierdzenia jej warunków przez obie strony i oświadczenia Gościa co do woli jej zrealizowania.
      2. Rezerwacja gwarantowana, następuje dopiero po wniesieniu przez Gościa wymaganego zadatku (przedpłaty) za pobyt określonego na etapie rezerwacji wstępnej. Wpłacenie przez rezerwującego zadatku (przedpłaty) na rzecz obiektu Hyttee jest potwierdzeniem rezerwacji gwarantowanej, chyba że strony ustalą, że potwierdzenie rezerwacji nie wymaga zadatku. Po otrzymaniu wpłaty obiekt Hyttee prześle potwierdzenie rezerwacji gwarantowanej. Od daty potwierdzenia rezerwacji gwarantowanej rezerwacja staje się zamówieniem i ma charakter wiążący dla obu stron.
    1. Wysokość zadatku (przedpłaty) jest ustalana indywidualnie dla każdej z rezerwacji w zależności od sezonu oraz rodzaju zakwaterowania. Wysokość wymaganego zadatku oraz dane do jego uiszczenia wskazane zostaną w trakcie procesu rezerwacji online bądź w ramach potwierdzenia rezerwacji wstępnej. 
    2. Kwota zadatku (przedpłaty) powinna zostać wpłacona w terminie 48 godzin, chyba że inna data wynika z potwierdzenia rezerwacji online bądź w ramach potwierdzenia rezerwacji wstępnej. Podstawową formą płatności zadatku (przedpłaty) jest przelew bankowy. Za datę dokonania płatności przyjmuje się datę uznania rachunku bankowego obiektu Hyttee, z zaleceniem przesłania potwierdzenia dokonania płatności (w przypadku płatności zdalnej).
    3. Brak wpłaty zadatku (przedpłaty) w terminie określonym w ramach systemu automatycznej rezerwacji lub potwierdzenia wstępnej rezerwacji uznaje się za rezygnację przez Gościa z rezerwacji usług hotelowych oraz skutkuje przyjęciem, że pomiędzy stronami nie doszło do skutecznego zawarcia umowy najmu
    4. Pozostała kwota opłaty za pobyt w obiekcie Hyttee pobierana jest z góry przed rozpoczęciem pobytu, najpóźniej w dniu przyjazdu, za określoną liczbę dób hotelowych. Obsługa obiektu Hyttee zobowiązana jest pomniejszyć przyjmowaną kwotę o sumę wpłaconego wcześniej zadatku. W celu wyjaśnienia ewentualnych niejasności zaleca się zachowanie i okazanie kopii dokonanego zadatku lub innych płatności. Odmowa zapłaty przez Gościa pozostałej kwoty opłaty za pobyt jest równoznaczna z rezygnacją z rezerwacji i stanowi odstąpienie od rezerwacji z winy Gościa, z prawem do zatrzymania pełnego zadatku (przedpłaty) przez obiekt Hyttee.
    5. Opłata za pobyt obejmuje cenę usług objętych w podstawie zakwaterowania dla danego rodzaju rezerwacji. Opłaty dodatkowe obowiązują zgodnie z cennikiem za usługi niewymienione w cenie pobytu jako bezpłatne (wchodzące w podstawowy pakiet pobytu). Zasady odpłatności za usługi dodatkowe określają odrębne cenniki dostępne na terenie obiektu Hyttee.
    6. Obiekt podaje ceny w złotych (PLN). Ceny zawierają podatek VAT w wysokości zgodnej z obowiązującymi przepisami.
    7. Obiekt Hyttee dokumentuje każdą transakcję zgodnie z obowiązującymi przepisami. W przypadku woli udokumentowania transakcji fakturą VAT należy w momencie rezerwacji zgłosić ten fakt i podać dane nabywcy. Chęć otrzymania faktury VAT należy zgłosić przed zakończeniem transakcji płatności.
    8. Obiekt Hyttee zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia Gościa lub osób mu towarzyszących, którzy podczas poprzednich pobytów rażąco naruszyli regulamin i zasady pobytu w obiekcie Hyttee, w szczególności poprzez wyrządzenie szkody w mieniu obiektu, Gości, szkody na osobie Gości, pracowników obiektu lub innych osób przebywających na terenie obiektu.
    9. Gość przyjmuje do wiadomości, że zadatek (przedpłata) stanowi zabezpieczenie, a następnie pokrycie części kosztów lub szkód obiektu Drewniana Róża związanych z obsługą rezerwacji Gościa i przygotowanie obiektu do wykonania umowy, na którą składa się w szczególności: obsługa rezerwacji w systemie; gwarancja wyłączności rezerwacji na rzecz Gościa; korespondencja z Gościem; indywidualizacja oferty; koszty sprzedaży i obsługi płatności; fizyczne przygotowanie lokali.
  3. Odwołanie rezerwacji
    1. Ostateczna i opłacona rezerwacja jest wiążąca.
    2. W przypadku nieprzybycia przez Gościa w wyznaczonym terminie, rezerwacja gwarantowana wniesionym zadatkiem (przedpłata) ulega automatycznemu odwołaniu z winy Gościa o godzinie 11.00 dnia następnego, chyba że Gość zadeklaruje wolę pobytu w dalszym okresie rezerwacji i ureguluje należność związaną z rezerwacją.
    3. Odwołanie rezerwacji z winy Gościa, a z przyczyn niezależnych od obiektu Hyttee, skutkuje zatrzymaniem wymaganego zadatku (przedpłaty) przez obiekt Hyttee, z zastrzeżeniem pkt 3.4., pkt 3.5 oraz pkt 3.6.
    4. Obiekt Hyttee zapewnia możliwość zmiany przez Gościa pierwotnego terminu rezerwacji pobytu, z zaliczeniem na poczet nowej rezerwacji pierwotnie uiszczonego (zadatku) w innym uzgodnionym i dostępnym w ofercie obiektu Hyttee terminie, nie dłuższym jednak niż 6 miesięcy od daty rozpoczęcia pierwotnie zarezerwowanego pobytu (pobytu zmienianego), pod warunkiem zgłoszenia woli zmiany pierwotnego terminu rezerwacji najpóźniej na 30 dni przed datą rozpoczęcia pierwotnie zarezerwowanego pobytu (pobytu zmienianego). Do przeniesionego zadatku (przedpłaty) stosuje się każdorazowo odpowiednio przepisy dotyczące zadatku (przedpłaty) wniesionego w ramach pierwotnej rezerwacji, w tym w szczególności dotyczące prawa jego zatrzymania w przypadku odwołania zmienionej rezerwacji.
    5. Obiekt Hyttee dokona zwrotu zadatku (przedpłaty) w całości, jeśli do odwołania rezerwacji dojdzie z winy obiektu Hyttee, wskutek rozwiązania umowy z winy obiektu Hyttee, bądź w przypadku, gdy odwołanie rezerwacji nastąpi wskutek okoliczności, za które odpowiedzialność ponoszą obie strony.
    6. W przypadku gdy do odwołania rezerwacji lub rozwiązania umowy dojdzie wskutek okoliczności za które żadna ze stron (Gość, obiekt Hyttee) odpowiedzialności nie ponoszą (np. choroba Gościa, ograniczenia administracyjne, siła wyższa), obiekt Hyttee zachowa zadatek (przedpłatę) otrzymany od Gościa z jej przeznaczeniem na rzecz kolejnej możliwej rezerwacji Gościa
      w obiekcie Hyttee), pod warunkiem że poinformuję obiekt o przeszkodzie w realizacji rezerwacji niezwłocznie po zaistnieniu usprawiedliwionych okoliczności (tj. w przypadku odwołania rezerwacji lub rozwiązania umowy wskutek okoliczności niezawinionych przez strony Gość uprawniony jest do przeniesienia zadatku na poczet nowej rezerwacji w obiekcie Hyttee jeśli niezwłocznie poinformuje o tym obiekt Hyttee; (nie przysługuje zwrot zadatku w gotówce). W zakresie nieuregulowanym stosuje się odpowiednio pkt 3.4.
    7. Zwrot zadatku (przedpłaty) w warunkach, o których mowa w pkt 3.5, jak również przeniesienie zadatku na rzecz kolejnej możliwej rezerwacji Gościa w obiekcie Hyttee, o którym mowa w pkt 3.6. nastąpi na wniosek Gościa na piśmie lub przesłany drogą komunikacji elektronicznej e-mail, z jednoczesnym wskazaniem rachunku bankowego właściwego do zwrotu zadatku (w przypadku o którym mowa w pkt 3.5.) lub wskazaniem nowego i dostępnego w ofercie obiektu Hyttee terminu rezerwacji (w przypadku, o którym mowa w pkt 3.6.).
      W przypadku odwołania rezerwacji wskutek okoliczności, za które Gość odpowiedzialności nie ponosi, wniosek o którym mowa w zdaniu pierwszym powinien zawierać uzasadnienie  okoliczności wyłączających winę Gościa
      w niedochowaniu rezerwacji wraz z dowodami potwierdzającymi te okoliczności, za wyjątkiem okoliczności za które wyłączną odpowiedzialność ponosi obiekt Hytte, a także powinien zostać złożony niezwłocznie po zaistnieniu danych okoliczności umożliwiając obiektowi Hyttee zmniejszenie szkody z tytułu odwołania bądź przeniesienie rezerwacji – w braku zachowania powyższych warunków, wniosek nie zasługuje na uwzględnienie.
    8. Obiekt Hyttee zastrzega sobie możliwość dochodzenia od Gościa naprawy szkody przewyższającej wysokość zatrzymywanego zadatku (przedpłaty) wyrządzonej wskutek odwołania rezerwacji z winy Gościa, jednak nie wyższej niż całkowite koszty odwoływanego pobytu.
  4. Doba hotelowa:
    1. Domki w obiekcie Hyttee wynajmowane są na doby hotelowe.
    2. Doba hotelowa trwa od godziny 15.00 do godziny 11.00 dnia następnego, chyba że inne ramy czasowe zostały indywidualne ustalenia pomiędzy obiektem Hyttee i Gościem.
    3. Życzenie przedłużenia pobytu, poza okres wskazany w pierwotnej rezerwacji Gość powinien złożyć najpóźniej do godziny 09.00 w dniu, w którym upływa pierwotny termin pobytu. Obiekt Hyttee uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę dostępności domków za jednoczesnym zobowiązaniem Gościa do uiszczenia opłaty za dalsze doby hotelowe stosowanie do aktualnej ceny obowiązującej w obiekcie Hyttee.
    4. Obiekt Hyttee zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia pobytu Gościa w obiekcie, w przypadku niedokonania wcześniej pełnej płatności za dotychczasowy okres pobytu oraz w przypadku nieprzestrzegania regulaminów i zasad korzystania z obiektu oraz usług dodatkowych.
    5. W przypadku rezygnacji przez Gościa z dalszego pobytu w okresie objętym rezerwacją, z przyczyn niezależnych od obiektu Hyttee, opłata za niewykorzystane doby hotelowe nie podlega zwrotowi.
  5. Cisza nocna i pobyt osób z zewnątrz:
    1. Na terenie całego obiektu obowiązuje cisza nocna od godziny 22.00 do 06.00 dnia następnego
    2. Bez zgody obsługi na terenie obiektu Hyttee nie mogą przebywać osoby trzecie z zewnątrz, które nie są objęte zakwaterowaniem w ramach pobytu. Jeśli Gość uzyska taką zgodę, pobyt osób z zewnątrz dozwolony jest tylko do godziny 21.00.
    3. Gość nie może bez zgody obiektu Hyttee przyjmować na nocleg w obiekcie dodatkowych osób trzecich, które nie są objęte zakwaterowaniem w ramach pobytu. Każdy przypadek naruszenie zakazu, o którym mowa w zdaniu pierwszym upoważnia obiekt do naliczenia kary umownej w kwocie 500 zł w stosunku do każdej nieuprawnionej osoby i doby hotelowej, w której naruszenie nastąpiło.
  6. Korzystanie z obiektu:
    1. Podstawą zakwaterowania Gościa jest okazanie w właścicielowi obiektu Hyttee dokumentu tożsamości z fotografią oraz podpisanie karty meldunkowej.
    2. Obiekt Hyttee zastrzega sobie możliwość zmiany lokalizacji domku z zachowaniem ustalonego rodzaju i standardu zakwaterowania oraz przy dochowaniu wszelkich starań, aby sprostać oczekiwaniom i preferencjom Gości. Dokonana zmiana nie będzie podstawą do reklamacji lub zmiany ceny rezerwacji.
    3. Gość otrzymuje do swojej dyspozycji w momencie zakwaterowania w obiekcie Hyttee komplet kluczy, które zobowiązany jest zwrócić w dniu wyjazdu. Zgubienie klucza powoduje obowiązek uiszczenia zryczałtowanej opłaty w wysokości 100 zł.
    4. Gość nie może przekazywać domków innym osobom nieobjętym rezerwacją, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
    5. Przed rozpoczęciem pobytu obsługa obiektu Hyttee udzieli informacji odnośnie obiektu, a także udzieli instrukcji dotyczących obsługi wybranych urządzeń elektrycznych stanowiących wyposażenie apartamentów oraz domków. Moment ten stanowi jednocześnie zapoznanie się ze stanem technicznym, ilościowym apartamentu oraz domku i urządzeń w nim się znajdujących.
    6. Niezgłoszenie uwag i zastrzeżeń co do stanu technicznego w momencie wprowadzenia do domku równoznaczne jest z tym, że domek został oddany do użytku w stanie nie budzącym uwag i zastrzeżeń Gościa.
    7. W okresie pobytu obsługa obiektu Hyttee nie ma prawa bez zgody Gościa wchodzić do wynajętego domku, a tym bardziej przemieszczania jego osobistych rzeczy. Prawo wejścia do wynajętego obiektu pozostawia się jedynie w przypadku zauważenia zagrożeń bezpieczeństwa Gości, sprzątania lub w przypadku niestosowania się Gości do regulaminu domku.
    8. Sprzątanie oraz wymiana ręczników w domkach podczas pobytu Gości odbywa się na życzenie Gości.
    9. Wszelkie przedmioty ruchome znajdujące się na terenie obiektu Hyttee, zwłaszcza wyposażenie domków, stanowią własność obiektu Hyttee. Zabrania się zabierania jakichkolwiek rzeczy.
    10. Ze względu na wymagania ochrony przeciwpożarowej w domkach nie wolno używać jakichkolwiek przyrządów lub aparatów zasilanych energią elektryczną lub gazową, niebędących wyposażeniem tych pomieszczeń i mogących wytworzyć zagrożenie pożarowe np. grzałek elektrycznych, grzejników, palników gazowych. Zabrania się wnoszenia do domków łatwopalnych materiałów, materiałów wybuchowych oraz materiałów o nieprzyjemnym zapachu.
    11. Gość zobowiązany jest po każdorazowym opuszczeniu domku do zabezpieczenia pomieszczeń przed osobami obcymi, zwłaszcza poprzez zamknięcie drzwi i okien.
    12. W trosce o środowisko i bezpieczeństwo obiektu zaleca się ograniczenie zużycia energii eklektycznej oraz wody.
    13. Poza nieznacznym przestawieniem mebli i wyposażenia nienaruszającym ich funkcjonalności i bezpieczeństwa korzystania, Gościom nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w domkach, w tym w zakresie ich wyposażenia.
    14. Gość zobowiązany jest do dbania o udostępnioną mu infrastrukturę obiektu, zwłaszcza wynajmowany domek, pozostawiając go w stanie niepogorszonym do stanu z chwili przekazania kluczy.
    15. Przedmioty pozostawione przez Gościa w obiekcie, po jego opuszczeniu, zostaną odesłane na koszt i ryzyko Gościa pod wskazany przez niego adres. W przypadku braku wskazania przez Gościa adresu, na który mają być odesłane pozostawione przedmioty lub w przypadku braku osobistego odbioru tych rzeczy przez Gościa w ciągu 3 dni od daty wyjazdu z obiektu, obsługa postąpi z rzeczami stosownie do przepisów o rzeczach zagubionych lub znalezionych. Przechowania pozostawionych przedmiotów następuje na koszt i ryzyko właściciela. Ze względu na swoje właściwości artykuły spożywcze przechowywane będą przez okres 24 godzin po czym podlegać będą utylizacji.
    16. Na terenie obiektu Hyttee dopuszcza się parkowanie pojazdów w miejscu wyznaczonym do postoju pojazdów (parking niestrzeżony).
    17. Zabrania się rozpalania ognia, w tym w ramach ogniska lub grilla (bez wcześniejszego zgłoszenia u obsługi), z wyjątkiem miejsc wyznaczonych w tym celu przez obiekt Hyttee.
    18. Wchodząc lub wychodząc z obiektu należy każdorazowo zamykać drzwi wejściowe oraz wszystkie okna.
    19. Gość zobowiązany jest do poszanowania zieleni na terenie obiektu Hyttee, zwłaszcza nie uszkadzać drzew, krzewów, łąk kwietnych oraz nie zrywać bez zgody obsługi obiektu owoców i warzyw.
  7. Zakaz palenia tytoniu:
    1. Na terenie obiektu Hyttee obowiązuje zakaz palenia tytoniu i wyrobów podobnych.
    2. Wyjątkiem od zakazu palenia są miejsca wyznaczone przez obiekt Hyttee.
    3. Niestosowanie się do zakazu będzie skutkowało obowiązkiem zapłaty przez Gościa kary umownej w wysokości 500 zł za każdy ujawniony przypadek nieprzestrzegania zakazu przez Gościa lub osoby trzecie, za które ponosi on odpowiedzialności.
  8. Zwierzęta:
    1. Obiekt Hyttee akceptuje pobyt w obiekcie zwierząt domowych, tj. psa lub kota. Pobyt zwierzęcia należy zgłosić na etapie rezerwacji.
    2. Pobyt zwierzęcia jest odpłaty w ramach opłaty jednorazowej zgodnej z aktualnym cennikiem dostępnym w obiekcie.
    3. Właściciel zwierzęcia zobowiązany jest do:
    4. trzymania zwierzęcia w taki sposób, aby nie stanowił zagrożenia dla innych Gości i personelu
    5. prowadzenia zwierzęcia na uwięzi na terenie obiektu Hyttee oraz do naprawy wszelkich szkód poczynionych przez zwierzę,
    6. niezwłocznego usuwania wszelkich nieczystości pozostawionych przez zwierzę.
  9. Odpowiedzialność Gości:
    1. Na terenie obiektu Hyttee całkowitą odpowiedzialność za dzieci, młodzież do 18-tego roku życia oraz osoby niepełnosprawne ponoszą rodzice bądź opiekunowie. Za bezpieczeństwo dzieci w obiekcie oraz na terenie obiektu Hyttee odpowiadają rodzice lub opiekunowie dzieci.
    2. Gość dokonujący rezerwacji pobytu ponosi odpowiedzialność za wszelkie osoby objęte rezerwacją, zwierzęta oraz zachowanie osób trzecich przebywających w obiekcie jako osoby przezeń zaproszone, a nie objęte inną rezerwacją.
    3. Gość, który umyślnie lub przez przypadek zniszczy własność obiektu Hyttee zobowiązany jest pokryć w całości zaistniałe koszta szkody.
    4. Gość oraz osoby, za które ponosi on odpowiedzialność, zobowiązani są przestrzegać zasady bezpieczeństwa i przepisy prawa, a w szczególności: przepisy BHP, przepisy przeciwpożarowe, postanowienia niniejszego regulaminu, a w sytuacjach wyjątkowych zobowiązują się stosować do poleceń obsługi obiektu Hyttee.
    5. W przypadku naruszenia Regulaminu obiektu Goście zostaną wymeldowani i będą musieli opuścić obiekt w trybie natychmiastowym. Dotyczy to szczególnie przypadków zakłócania ciszy nocnej i każdego innego zachowania, które uniemożliwia spokojny wypoczynek pozostałym Gościom. Wcześniejszy wyjazd Gościa z powodu naruszenia regulaminu nie uprawnia go do żądania zwrotu kwoty za niewykorzystane doby hotelowe.
  10. Odpowiedzialność Obiektu:
    1. Obiekt Hyttee ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami Kodeksu Cywilnego, tj. art. 846 i nast. Kodeksu cywilnego.
    2. Gość powinien zawiadomić obsługę obiektu Hyttee o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
    3. Obiekt Hyttee odpowiada z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności, cenne przedmioty, albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną wyłącznie, jeżeli przedmioty te zostaną oddane na przechowanie do depozytu obsłudze obiektu Hyttee. Każdorazowe złożenie do depozytu wymaga sprecyzowania mienia i jego rzeczywistej wartości, która może podlegać weryfikacji obiektu Hyttee przy obecności Gościa.
    4. Obiekt Hyttee zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia do depozytu Hotelowego przedmiotów o dużej wartości, znacznych kwot, przekraczających możliwość przechowania w depozycie obiektu.
    5. Obiekt hyttee nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa, przedmiotów w nim pozostawionych oraz żywych zwierząt.
  11. Reklamacje:
    1. Goście mają prawo do składania reklamacji dotyczących rezerwacji oraz pobytu w obiekcie Hyttee.
    2. Reklamacja powinna zostać złożona w formie pisemnej lub w drodze wiadomości elektronicznej e-mail według aktualnych danych kontaktowych obiektu Hyttee. W sprawach pilnych i niecierpiących zwłoki reklamacja powinna zostać złożona telefonicznie pod nr telefonu +48 691181561.
    3. Reklamacja powinna być złożona niezwłocznie po zaistnieniu okoliczności, których ma ona dotyczyć.
    4. Odpowiedź na reklamację zostanie udzielona w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
  12. Postanowienia końcowe:
    1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego oraz inne przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
    2. Obiekt Hyttee zastrzega prawo do wprowadzenia zmian do niniejszego regulaminu z zastrzeżeniem, że do rezerwacji dokonanych przed zmianą regulaminu stosuje się wersję regulaminu obowiązującą w chwili złożenia rezerwacji przez Gościa.
    3. Data opublikowania aktualnego regulaminu to 11.06.2025

2. Zasady gromadzenia, przetwarzania o wykorzystywania danych osobowych

  1. Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europ